3. kesäkuuta 2013

Happy days





Tänään mulla on hyvä fiilis. Pelottavan hyvä oikeestaan. Huomenna on pääsykoe ja mä en stressaa. En ainakaan liiaksi. Kyllä mä osaan. Aurinko paistaa ja tuntuu, ettei vatsa oo niin turvonnu ku eilen. Nautin tästä nyt niin kauan ku voin.

Eilen tuli syötyä aamulla puuroa mehukeitolla, päivällä ennen jumppaa ruisleipä, jonka päällä salaattia, kurkkua, tomaattia ja paistettu kananmuna. Illalla samanlainen leipä ja kaksi palaa pinaattipannaria. Tänään sama setti plus omena ja banaani. Illalla jumppaan.

Paino tippunut viikon takaisesta 900g. Oon aika tyytyväinen, koska söin koko viime viikon niin huonosti ja epäsäännöllisesti. Nyt haluun vaan tän kropan kuntoon, mielellään ilman mitään sekoiluja. Siks täytyy koittaa syödä vaikkei oliskaan nälkä. Se menee muuten niin helposti siihen paasto-oksennuskierteeseen. Mä en haluu takas siihen. Viime viikon fiilikset osotti et se ei tee hyvää.

Päivä kerrallaan tai jotain muuta paskaa. Mä saan tän projektin loppuun. Musta tulee onnellinen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti