25. toukokuuta 2013

Ei mitään tunteita, ei mitään heikkouksia

 
 
Söin töissä eilen ja toissapäivänä. Keittoa ja leipää, hedelmiä ja pari keksiä. Liikaa. Illalla kotona lisää leipää ja paistettu kananmuna. Liikaaliikaaliikaa.
 
Tänään mun piti syödä jotain. Kaapissa on riisiä, papuja, linssejä, tomaatteja ja puuroa. Mutta mulla ei oo nälkä. Mun ei tee mieli ruokaa. Ei tee mieli mitään. Olo on turta ja tyhjä. Jos joku tunne tästä päivästä pitäisi keksiä, olisi se varmaan pettymys, turhautuneisuus. Pettymys omaan itseen, miksi aina pitää pilata kaikki hyvä. Turhautuneisuus kaikkeen.
 
Ylimääräinen energia meni siivoamiseen. Mun kämppä näyttää nyt siltä kuin täällä asuisi elämänsä hallitseva ihminen. Joku, jolla on palaset kasassa. Sitten tuli luettua kuusi tuntia. Mun on pakko päästä opiskelemaan.
 
Aamun huonon startin jälkeen meni kännykkä kiinni. Mutsille viesti, että elossa ollaan, mutta ei kannata soitella. Oli fiilis, että tänään sillä olisi ollut jotain elämää suurempaa asiaa. Kysyi oonko kunnossa. Sanoin, että täytyy vaan olla yksin. Ehkä huomenna laitan sen taas päälle. Ja huomenna täytyy syödä jotain. Ehkä.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti